Posts

Showing posts from December, 2012

Simpan

Ada sesetengah perkara patut disimpan dalam diri. Supaya apa jua keputusan tidak dipertikaikan. Bukan semua orang dapat faham. Kita juga tak memahami semua orang. Biar lah sakit tu kita simpan..

Biar lah. Simpan sahaja.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Jangan

Jangan disebab kan keburukan yang satu itu, kau abaikan semua kebaikan.
Dan jangan disebab kan kebaikan yang satu itu, kau abaikan semua keburukan.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Penutup

Penutup 24.
Pantai dan orang tersayang.
Blessed!
Terima kasih Allah. :)


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

24

Selamat hari lahir yang ke 24 utk diri sendiri.
Rasa bersyukur kerana dikelilingi org yang disayangi.
Rasa bersyukur kerana masih ada yg menghulur tangan di kala duka.
Rasa bersyukur kerana ada sumber rezeki yg ada halal, cukup makan dan pakai.
Rasa bersyukur kerana dikurniakan kesihatan yg baik.
Dan yang paling penting, rasa bersyukur kerana masih lagi diberi peluang bernafas.

Terima kasih Allah kerana menghadiahkan mereka2 dalam hidup saya.

Dan untuk awak, terima kasih utk segala2 nya. Untuk pahit dan manis yg awak beri kan.

*kita tengok bagaimana emosi penutup 24 nanti.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Hati

Maaf kan diri ini wahai hati kerana sering biar kau di pijak, di hiris dan di lukakan. Aku tau kau kuat. Tapi aku patut sedar, sekuat2 kau hati, akan sampai hari kau akan longlai. Akan sampai hari kau akan mati. Mungkin bila sampai hari itu baru aku menyesal. Menyesal sebab sering membiar kan kau di lukai..

Maaf wahai hati.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

perempuan

kami tak perlukan hadiah berjuta, cukup sekadar sedikit perhatian.

Rindu

Kadang-kadang kita tak sedar betapa rindu nya kita kat seseorang sampai la dia berdiam diri.
Kadang-kadang kita tak sedar betapa penting nya seseorang dalam hidup kita sampai la dia menghilang.
Kadang-kadang kita tak sedar betapa sayang nya kita kat seseorang tu sampai la dia ambil keputusan untuk pergi.
Dan pada waktu kita sedar, semua nya dah terlambat.



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.