Posts

Showing posts from May, 2012

Negatif

Rasa berkobar-kobar dan tidak sabar memulakan kerja dah di ganti dengan rasa sayu. Ah. Hati mula mengada-ngada. Barang belum mula di kemas. Tempat tinggal masih belum pasti. Jika sebelum ni sayang2 ada untuk menemani, menjadi tangkal kekuatan, tapi kali tanpa mereka, tidak tau hati mampu bertahan atau tidak. Ah. Air mata pun nak mengalir saat2 macam ni. Mengada-ngada. Mungkin patut berhenti di sini. Dan harap2 hati mampu bertahan.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

emosi

ye, sekarang adalah waktu PMS saya. tapi emosi saya bukan di sebab kan PMS semata. emosi ni dah lama disimpan cuma sekarang makin membuak2 sebab semua nya nampak depan mata. dan PMS yang membantu menambahkan rasa emosi...  saya jarang emosi sebab apa yang jadi kt diri sendiri. emosi saya akan menjadi2 bila kawan2 saya di ganggu. saya selalu cakap, saya tak kisah saya sakit, tapi jangan sesekali buat kawan2 saya sakit. itu pantang. pantang yg jgn sesekali dilanggar. 
untuk awak perempuan, jangan letak maruah awak di tapak kaki. awak la antara orng yg memalukan kami kaum wanita. tolong la sedar si lelaki tu dah berpunya. jgn di ganggu hubungan yg dah sememang nya banyak cabaran tu. dan tolong jgn bagi alasan sekadar kawan. saya perempuan dan kebanyakkn kawan lelaki saya juga adalah kepunyaan orang. apa yang awak buat tu memang dah menjangkau limit seorang kawan. 
untuk awak lelaki, tolong jadi lelaki yang tetap pendirian.buat keputusan dan pilih. jangan jadi tamak. pernah dengar pepatah…