Posts

Showing posts from June, 2013

Cemburu

Kalau dah nama nya perempuan, kemana lagi nak dicampak perasaan cemburu tu.
Selagi boleh dipendam dan ditahan, selagi tu lah disimpan. Cuba kalau meletup nanti, habis orang sekeliling disembur.
Aku punya tahap cemburu? Aku sendiri pun tak pasti. Tapi satu benda yg aku pasti, aku jenis memerhati. Perhati dulu. Kalau dah 2,3 sampai ke 10 kali asyik jadi, baru perasaan cemburu tu muncul. Dan bila perasaan cemburu tu muncul, jgn disalah kan lah kalau meletup. Biasa nya time mcm tu, tiada siapa yang akan selamat.
Sekian.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No subject

Hati ni mengada. Sekejap kuat. Sekejap lagi longlai. Tolong tetap pendirian boleh tak wahai hati??


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Lesson learned

Orang cakap, kalau benci orang, jangan beriya benci, nanti jatuh kasih.
Orang juga cakap, kalau kasih kan orang jangan terlalu kasih. Nanti akan sakit.
And yes, I learned my lesson.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.