Cemburu

Kalau dah nama nya perempuan, kemana lagi nak dicampak perasaan cemburu tu.
Selagi boleh dipendam dan ditahan, selagi tu lah disimpan. Cuba kalau meletup nanti, habis orang sekeliling disembur.
Aku punya tahap cemburu? Aku sendiri pun tak pasti. Tapi satu benda yg aku pasti, aku jenis memerhati. Perhati dulu. Kalau dah 2,3 sampai ke 10 kali asyik jadi, baru perasaan cemburu tu muncul. Dan bila perasaan cemburu tu muncul, jgn disalah kan lah kalau meletup. Biasa nya time mcm tu, tiada siapa yang akan selamat.
Sekian.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...