kacau

jiwa kacau. jangan ditanya sebab apa. memang aku tak tau.cuma yang aku tau jiwa kacau. mungkin sebab pada umur 25 tahun ni masih tiada apa yang dicapai. rasa tak guna semua ada.
constantly rasa nak menangis, tapi air mata tak pernah nak keluar. rasa macam diri ni beban untuk semua orang.
rasa nak lari jauh. tapi entah. takde kekuatan mungkin.
dah selalu sangat pujuk dan sedapkan hati sendiri, sampaikan sekarang pujukan tu pun dah takde kesan.
masih kuat kah hati?

*sigh*


Comments

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...