cherita sabtu ku~

semalm aku g mendaftar utk dgree... huhu. agk excted. aku bgun awl gler,sbb mlm sblm tu miera ckp na g mendftar pg.... lps aku ciap mand,aku mesj miera tnye dia da bertolak ke blom. dgn hampehnyer dia jwb,dia ngah pnjat pokok. ngah kutip buah na bwk g umh aku.. hehe... sib bek na bwk utk aku,klu tk mmg na kna la tu. ;p
miera smpi dlm kul 1 lebh. kul 2 kitaowg g hea.... ingtkn lme sgt la na mendftar tu. upenyer ta smpi 5 mint pon. pas mendftar,aku g kolej. tolong miera kms barang.... pastu g melepak kt blik dak2 ni.. wah.seronok sgt jmpe downg blik. riuh blik eda ngn suara aku,miera,fana,ana,pingu,janah ngn dak2 len. maklum la,lme ta jmpe kn... huhu. tp rse mcm de sesuatu ya ilang. ye la... klu tk,kitaowg kn rmi. ble da berborak mcm tu,teringt plak kt kengkawan yg de kt kmpus lain. mcm ner la agk nyer alis,yat,farah,pady ek... mule start rndukn downg. huhu...


kt hea

leps da melepak,dak2 ni ajak g pasar mlm plak... yup! pasr mlm je... tu je la tmpt hang out kgmrn kami di jngka.. ;p huhu.... wah!! amat seronok dpt berkumpul n berjln2 ngn meraka. kitaowg berborak mcm dunia tu kitaowg yg pnye. huhu

aku ngn mira mse ngah menunggu downg bersiap


kt kdi mkn


perjumpaan semula

p/s: amt seronok berjmpe mereka kmbali~ utk kwn2 len,kitaowg ttp ingt kt kowng....

Comments

nia said…
waaa..besh2 nia dafta 13hb ni.. xramai pn mmbe nia y smbung..nnt nia kene cari mmbe baru...lagi sedey...uuuuuuuwaaaaaaaa.. :'(
ika said…
huhu...
gud luck utk nia nant.
tu la... mcm len ble still kt tmpt mse,tp berubh owg...
jgn riso.... nia akn dpt kwn nant.
jgn sedey2 ek?
Nur Fadhilah said…
woit...
beg baru ke???
huhu...
ika said…
dlm bnyk2 gmbr n bnyk2 bnda, beg aku juga ko perasan...
huhu~
Nur Fadhilah said…
dh aku ternmpk...
baju still sama...
tgk2 tali beg lain...
hehe
ika said…
a ah yang...
beg bru..
en zolphines blikn.
hehe
Anonymous said…
bez nyer...ni yg rindu gler kat jengke..
ika said…
huhu...
meh2 blik jngka...
smua pon rndu jngka...

Popular posts from this blog

mungkin bukan rezeki.

more than a year

wide awake