small reunion~

hr jum hr tu dak2 dungun dtg... mksd dak2 dungun dcni ialah, dak2 dip acc di uitm jngka yg further dgree kt dungun. huhu.... amat seronok krn aku da lme ta jmpe downg. xpecially yati. hehe... yg dtg yat,ana,lynda ngn farah. aku sbnr nyer da tau downg akn dtg tp dak2 len tk tau. downg na wt surprise kt dak2 len... n aku lah mastermind nyer. huhu. mule2 kitaowg surprise kn ana lamat. menjerit ana ble nmpk lynda n yat. n menangs downg.. ngn aku skali touching tgk downg. huhu.
pastu sue, fana, n dak2 len.. agk kecoh gak la level downg kt kolej tu. dak2 kampus len pon da pelik je... huhu... kitaowg lepak n berborak2 kt blik su. bnyk sgt bnda yg diceritakan.... huhu. rndu sgt suasana riuh mcm tu... ptg tu pas kels abes kul 5, kteowg kuar rmi2... best gler dpt berkumpul blik mcm tu... g mkn..... hehe. aku pon dgn pki bj kurung nye pon follow skali.


~4 meja digbungkn utk memuatkn kmi. huhu~



~yat kte rndu kmera phone aku.
so dia pon mencapap la puas2 huhu~



~aku ngn lynda. tgk muke pnt aku. ;p~

mlm tu plak, aku kuar lg... huhu. rndu na double dte ngn yat ngn nzlie. yela.. lpas ni tk tau ble lg. huhu. kitowg g mkn kt phuket. lme gler rsenyer aku ta g ctu. huhu. ta bnyk pon gmbr dpt ditngkp coz asyk dgr yat bercerita je. ngn adi ngn nzlie skali terpkse dgr cter dia.. huhu. yat2..
rse mc smua nyer kmbali kpd pd asal. tp ble da blik tu br aku teringat. smua ni bkn nyer kekal. yat da na blik dungun... aku akn kembali merindui dia. :(






~mcm pengantin pon de gak downg ni. ;p~



p/s: tmer ksh kowng sbb sudi melawt kitaowg kt jngka... nant kitaowg g dungun plak ek. huhu

Comments

umairah said…
kenape aku sokmo tertinggal???
knp100x
wawawawwa.....
AinQaseh said…
beshnye korg..korg sgt rapat..huhuhu..
tiqah said…
umai: ko mmg... spe suh ko gerak blik awl sgt. huhu~

nia: besa la. 3thn hdup sme2,so mmg rapat la..
Unknown said…
wah!!!!
jelesnye!!!!!!!
tiqah said…
tkpe2...
nant kte g dungun sme2 ek...
umairah said…
nak ikut ek...
hehehehe...
Miss Yaty said…
dtg taw jgn xdtg plak...
ktorg kt sni mnunggu kdtgn korg:)

Popular posts from this blog

deep inside

10 things i hate about you..