past n future

ok,forget about the emotional entry b4...

skrng jam menunjukkn okul 11.31 mlm pd 30 hb 12 thun 2009.
mknenyer, ade dlm 24 jam stgh utk msuk ke thun baru...
mcm ta sngka thun 2009 da berlalu...
huhu.
besala ayt smua owng yg kte akn dgr dan bc, 'rse mcm bru smlm msuk thun 2009'
haha.
aku pon da na tertaip ayat tu.
na tertaip je ek.. blum taip lg. ;p

thun 2009....
bnyk bnda jd... bnyk mencatat kn episod2 penting dlm hdup aku...
bnyk mencatatkn suke duke.
tp pe yg aku bleh katakn, thun ni bukn la thun "makan hati". huhu

study: thun 2009 menjd saksi(npe skema na mati ayt ko ni?) peralihan dr pelajar diploma ke dgree.. ape yg bleh aku katakan it's a tough tyme for me... mule2 pelajar akhir dip. mcm ner pressure nyer rse utk memastikan aku grad on tyme... n aku ingt lg, cume ade satu ye aku ulang lg skali dn sile baca ngn penegasan, SATU subjek calculation n yg len nyer theory... klu korng knal aku, korng akn tau betapa aku allergik sgt ngn subjek yg memerlukan aku utk mengingat n membuat mind map n membuat nota ringkas... mmg aku fail!! T_T tp aku berjaya mengharungi semester akhir tu ngn jaya nyer... tk la hbt sgt result akhir tu tp aku berbangga krn grad dgn pointer akhir ats 3... n then, dgree.... tk tau mcm ner start cter pasl dgree... yg bleh aku ckp, it's really a tough deal... agk terkejut krn aku jnis yg agk relax ble stdy. n ble dgree, smua tu hrus dikikis... n still... eventhough bnyk gler dugaan n cabaran nyer aku still dpt 3 pointer utk result aku.. alhamdulliah sgt2...

life:krn peralihan drpd dip ke dgree, so life sedikit tough... walaupon still di tempt yg sme, environment yg sme tp dgn kwn2 yg len, agk susah pd mule nyer... it takes tyme to understand each one of them....ade mse nyer terkenang rakan2 lme... bukn ade mse nyer, stiap mse aku rse... smua nyer len tnpa downg. but still, bersyukur krn ade nazmira dsisi.... n nsib bek kami berada di era teknologi di hujung jari.. so sms, ym, fcebook menjd pelepas rndu.... n to be honest, smpi skrng aku still ta besa tnpa dorng....n dgree ni aku duk umh.. so, no more merayap2 aroud the world for me... huhu

love story: bukn tjuk lg taylor swift tu eh.. ;p thun ni, smua nyer ok... stakat pertengakaran kecil2 an yg menjdi rempah ratus tu besa la.... n thun ni mknenyer hbgn kitaowg da ckup 5thun... bnyk sgt da bnda yg kami tempuhi rse nyer... kitaowg dua2 further dgree so, dua2 cbuk... tkde spe bleh mengadu ape2. hahahaha.

2010....

dlm stdy aku harap, aku akn nek kan pointer aku... n aku na dean list. skali je pon ckup la... na bg ayah aku bangga bercerita ngn kwn2 dia tntng kptsn aku.. n aku leh jwb dgn bangga result aku ble pkcik2 aku tnye... aku jugak na cube menanamkn minat utk subjek theory.. mkin aku elak, mkin ta selesai mslh aku tu.. so aku kna berani. kn?

dlm life plak aku harap aku dpt kurngkn barrier antra aku n kwn2 bru aku... hrp2 aku leh get along ngn downg sme mcm aku get along ngn kwn2 dip aku dlu...n aku harap, aku still leh jmpe kwn2 lme aku... downg da jd sebahagian dr idup aku... n aku ta rse aku leh lupe kn downg... aku jugak hrap, aku menjd mkin matang.. tak tersentap ngn hal remeh temeh n cube terima owg len seada nyer... juge tak mengada2 n tk merengek2... aku tau rmi yg annoying ngn character aku skrng, so aku akn cube ubh....

dlm love story? hurm.... moga2 hbgn aku ngn dia akan berkekalan... n moga2 hbgn ni akn menjd lebih matang, n kitaowg tkkn gduh sbb bnda2 kecik... (yg slalu nyer dtng dr aku ;p)

aku harap,korng yg membc blog ini juge mempunyai azam dan harapn utk thun dpn... smoga kte smua akn berjy mengubah dri kiter, jika tidak menjd yg terbaik ckup la sekadar menjd lebih baik dr dri kte skrng....

SELAMAT TAHUN BARU!!!!

:pompom::pompom::pompom:

Comments

Popular posts from this blog

deep inside