tahun baru, azam baru n layout baru.. ;p

mcm ta sangka je thun 2009 da na smpi ke hujung....
but still azam aku ta tercapai...
juz na meraser DL sekali ta tercpi...
n slagi azam tu ta tercpi, slagi tu lah ia akn kekal menjad azam...
harap2 utk dgree n thun 2010 ni azam aku tu akan tercpi...
owh yea, dn ade tambahan azam baru...
aku nak ade lesen moto n keta...
haha. ta cyer kn? yea, aku mmg tkde lesen lg...
slame ni aku merempit tu illegally... (hrp2 tkde jpj bc post aku ni ;p)

n smpena thun bru ni jugak, aku tukar layout aku...
hahahaha,
pdhal sebab aku terpengaruh ngn junior aku...
so, terhasil la layout bru ni...
if ade kekurangn, harap maaf...
n klu na komen o kritik sle2 la penuhkn komen box tu o chat box tu eh?
haha...
thanks....


p/s: sblm tamat 2009 akn cube utk membuat entry rngkasan utk pe yg terjd spnjng thun 2009...

Comments

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...

mungkin bukan rezeki.