hey awk...

hey awk.
tk fhm ke??
sy mmg tk suke la ape yg awk buat tu.
awk ingta, awk je ke yg ade hati ngn perasaan?
orng lain tkde??
smpi bile smua nyer na ikut kepala awk...
sy pun ade keinginan jugak..
cube fhm...
ape yg sy mintk bukn sush.
cume mintak awk fhm je ape yg sy nak.
tau tk awk da bnyk susahkn sy?
tau tk selama ni sy diam dn bersabar je?
hey, awk da besar la...
tkkn still na bwk habit kanak2 lg...

ye, sy bukan la baik sgt.
tp at least sy sedar klu ape yg sy wt sakitkn hati orng.
n sy akn mintak maaf....
sy tk malu na mengaku kesalahn sndr...
bukn mcm awk.
orng da bg hint mcm nak mati pun still tk leh fhm lg...

terpulang la klu awk da terlalu "selesa" ngn keadaan awk tu.
sy akn tahan slagi bleh bertahan...
tp if tbe2 sy blah, fhm2 sndr la...
sy da malas na ckp.
da mls na bg hint.
n sy tau awk tkkn bc blog sy tp sy harap awk akn bc
klu lps bc ni pun awk still tk fhm bhs lg.
tk tau la na ckp...

p/s: mekaseh blog.. at least sy lega.

Comments

Nur Fadhilah said…
apahey ni???
bwk bersabar....
tiqah said…
pnjng cte nyer...
hehe...
mmg sdng dibawa la ni. ;p

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...