hati sedikit tenang

mmg la hati tenang...
wktu belajar da abes.
last week yg pnuh dgn dugaan pun da berlalu.
not too bad la.. tkde smpi tahap aku na bunuh dri ke ape..
cume smpi stu tahap, ble nk test, aku da tkde rse eventhough tk prepared ape2.
maybe sbb da bnyk sgt test kot smpi da kebal dan cekal.

orng pnh ckp, wktu terdesak manusia akn tnjuk the worst in themselves.
ble aku alami last week yg pnuh dgn dugaan tu, aku rse kata2 tu btol...
rmi kwn2 hmpir kecundang, hmpir berbalah n bertegang urat.
aku tk salahkn mereka...
biasa la, wktu tertekn kn?
tp aku syukur, msih ade kwn2 dn si dia dsisi...

sekarang ni, perlukn tumpukn kpd final exam.
ad stu azam aku yg msih tk tertunai.
aku harap azam aku akn tertunai thun ini
sbg hadiah dr aku kepada aku...

n skali lg maaf krn blog ini di biar berhabuk begini.
mungkin aku akn mule menlis dgn kerap.
mungkin....

itu saja dr aku..
thanks coz ad dcni saat aku memerlukn.

Comments

Popular posts from this blog

deep inside