tag tagging tagged lagi

this come from my bff, yaty.

Ape yg paling penting dlm hidup korang?
family.

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
top up celcom 10

Adakah korang bercinta sekarang?
yup. =)

Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
insya allah wt selama2 nye.

Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
akn jumpe? ta pasti la.

Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
mastika utk my mom

Apakah name penuh korang?
nur atiqah bt mat marzuki

Antara mak dan ayah korang, yg mane korang lebih mesra?
mak ble na mintk advice ayah ble nk mintk duet. so, dua2 la.

Namakan org yg betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
frank lampard!! =)

Namekan tempat yg korang betul2 nak pergi?
mekah

Pilih salah satu.. peluk atau cium?
dua2

Beritahu 3 perkara tentang orang yg tag korang?
my bff
kuat membebel

buah hati pengarang jantung nazli razali

5 benda yg korang syg sgt2 dlm hidup korang?
laptop
handphone
novel
motor
ic la.

Bila tarikh lahir korang dan kat mane korang sambut tahun lepas?
21/12/1988. kt pizza hut dgn family n kt secret recipe dgn cinta hati.

5 blogger yg korang nak tag?
zizan
neno
alia
sis shieda
mira farhana

Cerita sikit pasal blogger pertama yg korang tag?
dia ada kelly kesayangan. =)



fn: sekarang sy blajar menghargai orang yg ad disisi.

Comments

Shahida said…
wah! bestnya jawab tag! hehe.
tiqah said…
hahaha. mengisi masa lapang yg mmg sgt2 lapang. =)
Miss Yaty said…
adeh..aku baru perasan tag ni..ngee..
kuat membebel tu aku rasa ko silap oranglaa...hahaha


link aku tag yang baru takot ko tak jmpe..hihi

http://sophisticatedgirllife.blogspot.com/2010/11/ahli-perikatan-pendekar-saktis.html

lepas ni aku bagi awrd plak...hihi

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...