mungkin ya, mungkin tidak

perasan tak semangat menaip dan meluah perasaan kt sini dah hilang? klu perasan bagus, kalau tak, maknenyer aku yg suka perasan sendiri. kalau di ikut kan, sekarang la masa nya utk aku bnyakkn coretan kt sini. perasaan makin terbuku. nak diluah dan dilafaz, tak tau pada siapa. bile lihat keliling, semuanya ada urusan sndr. apalah sgt nak hiraukn masalah perasaan aku ni. sepatut nya, tempat ni la jadi tempat meluah rasa. tapi entah. lagi suka dibiar kn berhabuk.
niat asal nak mengadu segala macam jenis ujian yg datang tersangkut bila baca blog ika. ada betul nya cakap dia. "tuhan takkan turunkan ujian melainkan Dia tau kita mampu hadapinya". tapi aku ni manusia biasa. selama ni aku anggap diri ni kental sgt. padahal, masa aku perasan kental tu, tak samapi 10 peratus pun susah aku rasa. sekarang baru dapat rasa dan baru lah padan muka diri sendiri. masa ni lah aku rasa aku ni bukan la kental mana. kalau bukan kerana adi dan mereka2 yg lain, rasa2 nya aku berada di perak masa ni. ye mereka. mereka yg aku tak pernah terfikir akan jadi sumber kekuatan aku, yg aku tak pernah fikir akan jadi kawan gelak dan menangis bersama2.
banyak benda nak diluah, tapi mungkin nant. bila masa betul2 ada dan aku betul2 sudah tenang.

Comments

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...