Resah

Sedang menanti bas si jejaka sampai, jadi aku decide untuk mencoret di sini. Rasa nya sini je la medan luahan perasaan sekarang. Laman sosial lain sudah bagai tiada privacy. Follower dan friends mudah terasa hati. Kepada org lain luahan dituju, orang lain yg terasa, jadi yg paling selamat adalah coretan di sini. N terpulang la anda2 hendak terasa atau tidak. Post ini hanya la bersifat general. Tidak terasa hendak dituju kepada siapa2.
Hati resah. Memikir kan tentang hala tuju hidup.. Jujur aku tak nampak masa depan. Tak nampak arah tuju hidup. Tapi aku belum mengalah. Masih berusaha agar aku di buka kn mata dan hati tentang masa depan. Dan harap2 aku masih kuat untuk berusaha..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

deep inside

10 things i hate about you..