Stalker

Sekarang saya ada stalker baru tau. Haha. Ye awak. Awak la yg saya maksudkan. Ala2 mcm artis pulak kan sampai nak ada stalker bagai. Okey. Cukup cerita pasal stalker.

Perkataan paling kerap saya dengar minggu ini adalah kahwin. Tak tau kenapa. Mungkin because one of my housemate dah bertunang dan akan berkahwin tak lama lagi so perkataan kahwin tu kerap bermain di bibir2 kami. And bila hal kahwin ni menjadi hangat, saya pun tak dapat lari la dari kena tempias. Masing2 bertanya bila giliran saya. Hanya mampu tergelak. Sedang kan dlm hati, hanya Allah je yang tau. Siapa yg tak nak kahwin kn? Semua orang nak.. Tapi bila kembali merenung kondisi diri sendiri, rasa nya mmg tak layak lagi utk bergelar isteri org... Banyak benda yang kurang. Banyak benda yang hendak di capai. Jadi hajat kahwin itu mungkin terpaksa di tangguh kan. Jadi jangan dipressure insan yg bernama atiqah ini dgn soalan2 pasal kahwin.

Ah. Mata dah bagi isyarat untuk tidur. Mungkin sebab kelas yg banyak dan juga student yg hyper hari ini. So mata ingin lelap lebih awal.. Jadi, maaaf kan saya jika entry ni ada menyentuh hati mana2 pihak. Selamat malam! :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular posts from this blog

deep inside

10 things i hate about you..