lifeless

hari ketiga cuti. sudah mula rasa bosan. sudah mula rindukan jengka. yang penting, sedang amat merindui seseorang. ah. mengada gila rasa. bila kat jengka sibuk nak balik, bila dirumah sibuk nak ke jengka balik. ni lah manusia, tak pernah rasa bersyukur. tapi seronok nya cuti sebab sentiasa ada untuk sayang2. bbm la pukul berapa pun insya allah tiada masalah utk melayan.   and baru juga sedar dah lama tak berjumpa mereka. rindu mmg tak payah dikata la.

aktiviti di rumah? hanya menjadi anak dara mithali. berlatih ala2 nak mnjadi isteri solehah. duduk di rumah, membuat kerja rumah, baking dan melayan mama berborak.. novel pun sudah lama tidak dijenguk. sophie kinsella punya karya yang baru pun tak dibaca lagi. dahsyat tak dahsyat nya kehidupan sekarang. mungkin perlu beli secara online. kalau tak, sampai ketahun depan la tak dibaca. ada sesiapa nak belikan untuk saya? ;p

i want this pretty pleaseeeee


Comments

Ika D said…
mne ade lifeless, kau kn baking je slalu. haha
tiqah said…
haha. baru sekali je pun baking. dah takde idea dah nak baking ape.
Anonymous said…
Ape kata baking brownies..klu rindu jengka je baking cheese cake.klu merindui seseorg tu baking brownies..ok kn..

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...