papan kekunci

Jangan tanya bila kali terakhir aku menulis blog dengan komputer. Aku pun tak ingat. Selama ni menulis menggunakan gadget yang ada je. Hari ni aku rasa aku patut mengguna kan papan kekunci instead of menggunakan keypad handphone.

3 malam tanpa yaty di rumah buat aku sedar satu perkara--- aku tak boleh keseorangan. Aku dah biasa bercakap, berborak, bergelak ketawa dengan kawan2, sampai satu tahap bila aku keseorangan, baru aku tau masalah yg aku hadapi. aku akan menangis dan menangis, pelik bukan? dan membuat kan aku takut. kalau la mmg aku tak boleh keseorangan, apa yang patut aku buat? tak semua boleh ada utk aku setiap masa,. entah, aku pun buntu, macam sekarang, keseoarangan. utk distract aku, aku menaip. aku harap cara ni berkesan.

till then, doakan aku supaya tak berperangai macam ni,

Comments

Popular posts from this blog

deep inside