ETS

Post ni aku taip semalam masa dalam ETS, tapi aku tak perasan yang email tu tak terhantar. so hari ni aku copy paste and re-send je la post semalam ni;

"Dalam train. Kebosanan. Semalam last paper untuk semester 3. Bermakna insya allah, kalau berjaya lepas ke empat2 paper semester ni, no more classes after this. Fokus untuk menyiap kan thesis sahaja. Memang tak percaya dah boleh sampai tahap ini. Dalam pada rasa nak quit, rasa nk drop subjek, rasa nak ambil cuti khas, menangis sebab tak cukup masa, terlepas due date assignment, berjaga malam sebab last minute punya kerja, berulang dari jengka, dari temerloh, dari bentong, dari pahang, dari seri iskandar, naik train pukul 5 pagi, tiada tempat menginap utk satu semester dan macam2 lagi dugaan lain, i made it until here. Terima kasih Allah sebab beri kekuatan sebegini rupa. Kekuatan yg aku sendiri tak terfikir aku ada. So, doakan aku berjaya hingga ke hujung okay? Insya allah."

Comments

Popular posts from this blog

deep inside