Raya kedua

Received some news. Dah lama tunggu berita ni. Selalu bayang kan macam mana agak nya kalau berita ni datang menghadap. Rasa nya mmg takkan kuat. Rasa nya memang tak boleh nak hadap. But when it actually happen, i'm very calm. Sampaikan berita ni kat mama, mama jadi penenang yg terkuat. And satu ayat mama yg memang buat rasa terkesan, "walau baik mana pun kita, selagi kita ni masih org luar, sampai bila2 pun kita tetap org luar". And i guess its true.

Okay. Abaikan semua tu. Lets go beraya. To the star and beyond...

Comments

Popular posts from this blog

more than a year

deep inside

mungkin bukan rezeki.