workaholic

percaya atau tak aku di ofis pada waktu begini. tak tau la nak cakap gila kerja atau pun apa. tapi buat masa ni kerja dah macam jadi suatu priority dan juga satu kegilaan. kenapa entah. mungkin sebab kerja yg menimbun. carry mark, consultation bla bla. makan pun tak berapa menentu sekarang. bila sempat makan, kalau tak, abaikan, tapi entah. ada satu kepuasaan. mungkin sebab aku buat benda yg aku betul2 suka. jadi makan minum semua tolak ketepi.

oh ye. counting days. another few months left. tapi aku sibuk dengan kerja. haisyh. takpela. sebulan cuti nanti akn di fully utilized kan dengan persiapan semua. harap2 sempat. insya allah.

p/s: 24 jam rasa tak cukup.

Comments

Popular posts from this blog

more than a year

tagged from cik miera farhana...