more than a year

last post on march 2016 and now july 2017. wow. just wow. memang bersawang la blog ni. so banyak benda jadi la lebih dari setahun ni. dah berkahwin tapi masih berdua. even though usia perkahwinan dah cecah hampir 15 bulan, tapi di sebab kan kitaorg pjj, so aku suka assume yang kitaorg baru kahwin 7 bulan. hahahha. aku buang separuh dari usia perkahwinan sebenar. sebab tu agak nya aku masih cool walaupun masih berdua. 

marriage life alhamdulilah okay. setakat tergigit lidah sikit2 tu biasala. pelik sgt pulak kalau semua nya sempurna. cuma yang tak syok nya sebab pjj tu la. duit banyak tabur atas jalan je. and being clingy me tiap kali dah balik bidor, nak balik kl balik mesti buat drama. syawal tu pun dengan sabar hati nya melayan je la. selalu doa banyak2 dapat la rezeki duduk sama. rezeki anak tu takpe la. biar la dulu. yang penting rezeki duduk sama. bukan tak nak anak lagi, mmg nak sangat. tapi sebab memikir time pjj sorang ni pun asyik drama je, macam mana pulak kalau kalau pjj berdua nanti.

and kerja pun alhamdulilah okay. walaupun rasa ditindas kadang2, tapi normal la kan. yang penting aku buat apa yang aku suka. and ada kawan2 sekerja yang mmg jenis masuk air memanjang. students pun biasa la. ada okay ada tak. tu semua normal la. kalau dapat yang okay tu rezeki, kalau tak, tu cabaran. alhamdulilah untuk semua.

okay la. class at 2. nak study apa yang patut. till we meet again. 

Comments

Popular posts from this blog

deep inside

10 things i hate about you..